Pegões, Portugal - Reisverslag uit Pegões, Portugal van semmvdknaap - WaarBenJij.nu Pegões, Portugal - Reisverslag uit Pegões, Portugal van semmvdknaap - WaarBenJij.nu

Pegões, Portugal

Door: Sem van der Knaap

Blijf op de hoogte en volg

13 Juni 2015 | Portugal, Pegões

¡Bom dia!

Vorig weekend hebben we weinig gedaan, Champions League finale gekeken en spelletjes thuis gedaan. Zondag hebben we aan het zwembad gelegen en lekker gerelaxt.

Maandag heb ik weer water gegeven, de eerste paar planten waren droog dus van elke rij moest ik die water geven. Dinsdag heb ik water gegeven en smiddags mocht ik cleanen. Woensdag waren we lekker vrij dus hebben we aan het zwembad gechilt.
Donderdag en vrijdag heb ik hetzelfde gedaan als maandag en dinsdag.

Dit weekend gaan we naar Lissabon en volgende week gaan we doordeweeks naar Porto.

Ciao!

  • 14 Juni 2015 - 21:10

    Frans:

    Dit weekend was Heren 1 van de hockey in Porto, misschien moet je als je er bent maar niet melden dat je uit het Westland komt.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Pegões

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Juli 2015

Pegões, Portugal

06 Juli 2015

Pegões, Portugal

27 Juni 2015

Pegões, Portugal

20 Juni 2015

Pegões, Portugal

13 Juni 2015

Pegões, Portugal

Actief sinds 13 April 2015
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 1184

Voorgaande reizen:

13 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: