Pegões, Portugal - Reisverslag uit Pegões, Portugal van semmvdknaap - WaarBenJij.nu Pegões, Portugal - Reisverslag uit Pegões, Portugal van semmvdknaap - WaarBenJij.nu

Pegões, Portugal

Door: Sem van der Knaap

Blijf op de hoogte en volg

06 Juli 2015 | Portugal, Pegões

¡Bom dia!

Dit was het dan de laatste week stage hier in Pegões, ik heb het erg naar mijn zin gehad, de mensen hier op het bedrijf zijn erg aardig en vriendelijk. Deze laatste week moest weer maaien met de maaimachine. Maandag, dinsdag, woensdag en donderdag moest ik maaien. Thom zijn ouders waren langsgekomen op het bedrijf en bij ons in ons appartement. Donderdag hebben we Jelle opgehaald van het vliegveld, die kwam langs bij ons voor de laatste 6 dagen. Donderdag middag hebben we nog een biertje gedaan bij de Tostibar met Jerry, dat was erg gezellig. Vrijdag moest ik binnen in de kas Deense karren vullen met bledden stek en door de modderige paden naar voren rijden. S’ middags mocht ik samen met Thom planten wijder zetten dat was zeer best werk! Vrijdag hadden we even met Jerry overlegd of hij mee zou gaan naar Albufeira dat weekend als afsluiting, maar hij had het te druk om mee te gaan. Dus we hadden besloten om gelijk naar Albufeira te gaan die vrijdag even snel douchen en opfrissen en dan konden we gaan! Eenmaal naar Albufeira aan het rijden hebben we bij de mac gegeten en zijn we doorgegaan naar het hotel om in te checken. We hadden een goed hotel voor een lage prijs dus dat was mooi! S’ avonds gingen we uit en het was helemaal super, de volgende dag zijn we naar het strand geweest en s’ avonds zijn we naar Shalom geweest om te eten en daarna zijn we weer uit geweest, zondag weer even naar het strand geweest toen wel wat eerder weg gegaan om nog even een duik in het zwembad te nemen bij het hotel. Kortom we hebben het mega naar ons zin gehad in Albufeira!!

Dit was mijn laatste blog vanuit Portugal!

De groeten uit Pegões!

  • 06 Juli 2015 - 13:31

    Frans:

    Leuke tijd als ik het zo lees. Goeie reis terug.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Pegões

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Juli 2015

Pegões, Portugal

06 Juli 2015

Pegões, Portugal

27 Juni 2015

Pegões, Portugal

20 Juni 2015

Pegões, Portugal

13 Juni 2015

Pegões, Portugal

Actief sinds 13 April 2015
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 1157

Voorgaande reizen:

13 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: