Pegões, Portugal - Reisverslag uit Pegões, Portugal van semmvdknaap - WaarBenJij.nu Pegões, Portugal - Reisverslag uit Pegões, Portugal van semmvdknaap - WaarBenJij.nu

Pegões, Portugal

Door: Sem van der Knaap

Blijf op de hoogte en volg

27 Juni 2015 | Portugal, Pegões

¡Bom dia!

We waren naar Porto geweest met Willem, vrijdag kwamen we terug toen hebben we nog lang een drankie gedaan bij Willem in zijn huis en zijn we naar de feestweek hier geweest dat was echt gezellig, zaterdag even aan onze opdrachten gewerkt. Nadat we onze opdrachten hadden gemaakt zijn we lekker bij het zwembad gaan liggen, daar hebben we bedacht om lekker naar de mac te gaan 's avonds, want we hadden tenslotte toch het busje. 'S avonds zijn we naar de feestweek geweest, toen waren er mega grote stieren dus we waren er lekker bier aan het drinken tot de vroege uurtjes. 8:30 kwamen we thuis en om 14:00 stond er weer een BBQ bij Willem op de planning dus dat was kort slapen, maar het was het zeker waard. Bij Willem aangekomen was het goed geregeld, lekker en goed gegeten en weer lekker gedronken. 'S avonds lekker niks gedaan.

Maandag moesten we weer werken. Ik moest met Rui gaan maaien, dan ga je met een maaimachine over de planten heen en worden ze een stuk korter ik liep achter hem met een bladblazer want ik moest al het blad van het maaimachine afblazen. De dag ging erg snel en we zijn na het werk gelijk naar de stieren geweest, want het was de laatste dag dat de stieren kwamen en we hoorde op het werk dat dat de gekste dag zou zijn. Daar moesten we natuurlijk wel bij zijn het was echt mega dik en gezellig. Op gegeven moment ging ik bier halen voor de gasten, want we stonden in een café midden op de T splitsing waar de stieren aan het rennen waren. Ik had het bier in mijn hand en ineens stond er een hek voor de uitgang van binnen en buiten had je dan ook nog een deel van het café. Dus ze gingen de hekken voor het café weghalen zodat de stieren het café in kwamen rennen, dat was echt gek maar wel dik, toen het was afgelopen hebben we een broodje shoarma op en zijn we richting huis gegaan.

Dinsdag woensdag donderdag en vrijdag moest ik weer maaien, alleen mocht ik soms ook met de maaimachine zelf lopen dat was ook wel dik om te doen.

Nu is het weer zaterdag we hoeven nu nog maar 4 dagen te werken en dan zit de stage hier er al weer op, het ging erg snel maar het echt een mega dikke tijd!!

¡Bom fin de semana!

  • 27 Juni 2015 - 15:42

    Caminofrans:

    Test

  • 29 Juni 2015 - 10:11

    Frans:

    Ik lees het volgende: "toen waren er mega grote stieren dus we waren er lekker bier aan het drinken". Ik snap het verband niet helemaal maar ze zijn aardig gek daar. Maar je hebt het DIK naar je zin, houden zo!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Pegões

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Juli 2015

Pegões, Portugal

06 Juli 2015

Pegões, Portugal

27 Juni 2015

Pegões, Portugal

20 Juni 2015

Pegões, Portugal

13 Juni 2015

Pegões, Portugal

Actief sinds 13 April 2015
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 1156

Voorgaande reizen:

13 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: