Pegões, Portugal - Reisverslag uit Pegões, Portugal van semmvdknaap - WaarBenJij.nu Pegões, Portugal - Reisverslag uit Pegões, Portugal van semmvdknaap - WaarBenJij.nu

Pegões, Portugal

Door: Sem van der Knaap

Blijf op de hoogte en volg

13 Juni 2015 | Portugal, Pegões

¡Bom dia!

Vorig weekend zijn we naar Albufeira geweest met de auto van Jerry. Sven, Thom en Jorben hebben een stuk gereden, het ging allemaal erg soepel en we waren dus zo in het hotel aangekomen. Daar kwamen we eigenlijk gelijk tot het standpunt dat het weer erg lekker was en dat we lekker aan het zwembad gingen liggen. We hadden nog even overlegt hoelaat we weggingen en hoe naar het oude deel van Albufeira. Uiteindelijk hebben we rond 22:00 gegeten bij een Nederlands tentje genaamd Shalom. We hebben daar even wat gegeten en gedronken en kwamen nog meer Nederlanders tegen en vroegen wat nou echt de beste tent is om heen te gaan.
We zijn die avond beland in de club Heaven, het was mega gezellig!! Zondag hadden we nog aan het zwembad gelegen en zijn we rond 19:00 naar het appartement gaan rijden.

Werkweek;
Ik heb deze week gekeken of er droge plekken in het veld waren en dat heb ik water gegeven. Ik heb ook de eerste planten van de kap water gegeven omdat de sproeiers daar niet bij komen. Vrijdag middag mocht ik cleanen, dat houd in dat de planten gemaaid worden en met een bladblazer worden ze dan in het pad geblazen. Dat moest ik dan opruimen met Jorben, Nick en Thom.

(deze blog is er een week later er opgezet omdat het internet het niet goed deed)

Ciao!

  • 14 Juni 2015 - 21:16

    Frans:

    Wel goed dat je alles onthouden had van deze week. Gaat lekker daarzo.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Pegões

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Juli 2015

Pegões, Portugal

06 Juli 2015

Pegões, Portugal

27 Juni 2015

Pegões, Portugal

20 Juni 2015

Pegões, Portugal

13 Juni 2015

Pegões, Portugal

Actief sinds 13 April 2015
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 1165

Voorgaande reizen:

13 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: